- Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – obwodnica DK 32 + jezdnia ronda + wyspy
- Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 gr. 20 cm – obwodnica DK 32 + jezdnia ronda + wyspy
- Podbudowa pomocnicza z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C5/6 -15 cm grub. warstwy po zagęszcz. – obwodnica DK 32 + jezdnia ronda + wyspy (gr. nośności G1)
- Warstwa ulepszonego podłoża z gruntu niewysadzinowego o CBR>20% – 20 cm grub. warstwy po zagęszcz. – obwodnica DK 32 + jezdnia ronda + wyspy (gr. nośności G2)
- Podbudowa z betonu asfaltowego AC 22P gr.16 cm – obwodnica DK 32 + jezdnia ronda
- Podbudowa z betonu asfaltowego AC 22P gr.10 cm – droga powiatowa + zatoka autobusowa
- Podbudowa z betonu asfaltowego AC 22P gr.10 cm – droga gminna nr 3, 12 (starodroże DK32) + zatoka autobusowa
- Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W gr.8cm – obwodnica DK 32 + jezdnia ronda
- Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W gr.6cm – droga gminna nr 3, 12 (starodroże DK32) + zatoka autobusowa
- Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W gr.6cm – droga powiatowa + zatoka autobusowa
- BRANŻA ELEKTRYCZNA – OŚWIETLENIE
- BRANŻA TELETECHNICZNA – KANAŁ TECHNOLOGICZNY