- Rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej
- Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – droga gminna nr 3, 12 (starodroże DK32) + zatoka autobusowa + wyspy+zjazd
- Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 gr. 15 cm – ścieżka pieszo-rowerowa
- Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej cementem C8/10, gr. 20 cm -pierścienie rond oraz przejazdy dla pojazdów nienormatywnych
- Podbudowa z betonu asfaltowego AC 22P gr.16 cm – obwodnica DK 32 + jezdnia ronda
- Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W gr.8cm – obwodnica DK 32 + jezdnia ronda
- Wykonanie studni betonowej prefabrykowanej DN1000 mm (w świetle) wraz z włazem żeliwnym typu ciężkiego Dn600 mm klasy D-400, płytą żelbetową pokrywającą, pierścieniem dystansowym, przejściami szczelnymi oraz stopniami złazowymi
- Projektowany przepust z rur polietylenowych o średnicy 400mm wraz z ławą z kruszywa 0/31.5 gr. 20cm
- BRANŻA KANALIZACYJNA – Roboty montażowe
- BR. MOSTOWA – PRZEPUST w km 3+066