- Rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej
- Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – obwodnica DK 32 + jezdnia ronda + wyspy
- Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – drogi gminne nr 1, 2, 4, 5, 6, 7+zjazd, 8, 9, 10, 11 + wyspy
- Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – droga powiatowa + zatoka autobusowa + wyspy
- Warstwa odsączająca z piasku gr 15 cm – ścieżki pieszo-rowerowe (gr. nośności G1)
- Podbudowa pomocnicza z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C5/6 -15 cm grub. warstwy po zagęszcz. – obwodnica DK 32 + jezdnia ronda + wyspy (gr. nośności G1)
- Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 gr. 15 cm – ścieżka pieszo-rowerowa
- Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W gr.6cm – droga gminna nr 3, 12 (starodroże DK32) + zatoka autobusowa
- BRANŻA KANALIZACYJNA – Roboty montażowe
- BR. MOSTOWA – PRZEPUST w km 0+494