- Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – obwodnica DK 32 + jezdnia ronda + wyspy
- Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – droga gminna nr 3, 12 (starodroże DK32) + zatoka autobusowa + wyspy+zjazd
- Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 gr. 15 cm – ścieżka pieszo-rowerowa
- Podbudowa pomocnicza z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C5/6 -17 cm grub. warstwy po zagęszcz. – obwodnica DK 32 + jezdnia ronda + wyspy (gr. nośności G2)
- Podbudowa pomocnicza z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C3/4 -15 cm grub.warstwy po zagęszcz. – droga gminna nr 3, 12 (starodroże DK32) + zatoka autobusowa + wyspy
- Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 8S 50/70 gr. 5cm – ścieżki pieszo-rowerowe
- Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16W gr.8cm – obwodnica DK 32 + jezdnia ronda
- Nawierzchnia z płyt wskaźnikowych, fakturowych dla niewidomych (kolor żółty)
- BRANŻA ELEKTRYCZNA – OŚWIETLENIE
- BR. MOSTOWA – PRZEPUST w km 1+564