- Rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej
- Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – obwodnica DK 32 + jezdnia ronda + wyspy
- Podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 gr. 20 cm – obwodnica DK 32 + jezdnia ronda + wyspy
- Ustawienie krawężników betonowych 20×30 cm na ławie betonowej z oporem
- Podbudowa z betonu asfaltowego AC 22P gr.16 cm – obwodnica DK 32 + jezdnia ronda
- Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – droga gminna nr 3, 12 (starodroże DK32) + zatoka autobusowa + wyspy+zjazd
- Podbudowa pomocnicza z gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C5/6 -15 cm grub. warstwy po zagęszcz. – obwodnica DK 32 + jezdnia ronda + wyspy (gr. nośności G1)
- Warstwa odsączająca z piasku gr 15 cm – ścieżki pieszo-rowerowe (gr. nośności G1)
- Projektowane ogrodzenie drogi h min=1,5m wraz z siatką herpetologiczną oraz furtkami
- Budowa przykanalików z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm SN8
- Budowa wpustów ściekowych kompletnych (typowych) z osadnikiem z elementów betonowych Dn500
- BR. MOSTOWA – PRZEPUST w km 1+800
- BR. MOSTOWA – PRZEPUST w km 2+520
- BR. MOSTOWA – PRZEPUST w km 2+880
- BRANŻA ELEKTRYCZNA – OŚWIETLENIE
- BRANŻA TELETECHNICZNA – KANAŁ TECHNOLOGICZNY